Ik heb een 2015 vierdeurs hardtop model. Hij heeft 60.000 mijl gereden in de afgelopen 9 jaar, wat niet veel is naar Texaanse maatstaven.
Maar ik heb veel meer reparaties aan deze auto moeten doen dan aan de andere (voornamelijk Japanse) die ik tot nu toe heb gehad. Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb moeten doen.
Wordt dit als normaal beschouwd voor deze auto's? Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. De auto staat in een garage, rijdt minder dan gemiddeld, olieverversing om de 6000 mijl of zo. Ik weet niet zeker wat ik anders zou moeten doen om toekomstige reparaties te voorkomen.
Maar ik heb veel meer reparaties aan deze auto moeten doen dan aan de andere (voornamelijk Japanse) die ik tot nu toe heb gehad. Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb moeten doen.
- remvloeistof spoelen
- reparatie wastegate klep actuator
- koelvloeistof spoelen
- vervang de rubberen striping rond de achterdeuren
- vervang motorsteunen
- AC Schrader klep vervanging
- vervang ruitensproeiervloeistof pomp
- vervang krukaspoelie en riem
- vervang AC compressor
- vervang upstream zuurstofsensor
- vervang brandstoftank ontluchtingsklep
- de AC unit heeft nu een ander probleem ontwikkeld en de serviceafdeling vraagt om de vervanging van de blower control module
Wordt dit als normaal beschouwd voor deze auto's? Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. De auto staat in een garage, rijdt minder dan gemiddeld, olieverversing om de 6000 mijl of zo. Ik weet niet zeker wat ik anders zou moeten doen om toekomstige reparaties te voorkomen.