Mini Cooper Forum banner

Hoe u de nieuwste software kunt downloaden!

2 reading
437K views 171 replies 96 participants last post by  Dan_2018F55  
#1 · (Edited by Moderator)
Hallo allemaal,

Dacht dat ik even zou kijken en proberen de nieuwste software te downloaden voor mijn nieuwe MCS, gebouwd in maart 2014.

Ik ging naar de mini software website en koos de optie om software te downloaden.

1e Vraag: er wordt niet gevraagd naar het VIN-nummer of model, dus is er maar één standaard generieke software voor alle Mini's, ongeacht welke specificaties je hebt?

2e Vraag: kun je de software van een Mac downloaden?

Ik heb de software van de website gedownload en overgezet naar een USB-stick. Ik heb die in mijn mini gestoken en software-update gekozen, maar er staat dat er geen USB of software gevonden kan worden.

Ik heb HUD, media pack XL, navigatie en uitgebreide Bluetooth.

#157 ·
[QUOTE = "kieranlee999, bericht: 826824, lid: 60045"]
Dus ik heb mijn vin op de mini-website gezet en ben erin geslaagd UPD09042.bin te krijgen (downloadlink hieronder), maar ik heb het op een FAT32-geformatteerde USB gezet en het zegt alleen dat het beschadigd is. Het bestand is 128 MB, maar is het alleen wat je downloadt, zouden er meer bestanden moeten zijn?

[URL unfurl = "true"] https://static.bmw.com/content/dam/...ent/dam/bmw/staticContent/static_bmw_com/bluetooth/updates/bmw/bin/UPD09042.bin [/ URL]
[/CITAR]
dag, ik ben nieuw in dit mini-ding, maar ik heb een mini cooper s 2010 hoe update ik bluetooth omdat de vin de pagina's niet herkent en de connected niet werkt de telefoon kan geen muziek afspelen alleen bellen

#159 ·
Net de nieuwste software gedownload en zonder problemen geïnstalleerd. Ik weet niet zeker wat het heeft gedaan, want ik kan geen visuele veranderingen zien. Hoe dan ook, update voltooid en heel eenvoudig te doen.
Ik heb een 16 GB USB-stick gebruikt.
Geformatteerd naar exFAT
De .bin-bestand gedownload en rechtstreeks naar de schijf gekopieerd.

Ga naar je mini.
Start de auto
Selecteer software-update
Steek je USB-stick in de middelste USB-sleuf
Volg de instructies op het scherm. Duurt ongeveer 3 minuten en alles is klaar

#160 ·
Hallo allemaal,

Ik heb een 2011 Mini Cooper D Cabrio. Met het VIN-nummer stond er
Software-update gevonden: UPD01008
De software-update is geldig voor MINI COOPER D, 2011
Maar toen ik de USB instak, kreeg ik de volgende melding:

Software op USB-apparaat niet compatibel met dit voertuig.

Iemand met hetzelfde probleem?

#162 ·
Is er überhaupt een manier om het nieuwste updatebestand te krijgen, ook al zeggen zowel de MINI-site als de BMW-site dat ik up-to-date ben? Ik heb een R60 uit 2015 die weigert verbinding te maken met Bluetooth en ik hoopte dat het een simpele software-update zou zijn. Het lijkt erop dat dit veel uitdagender is dan verwacht.

#168 ·
Is er überhaupt een manier om het nieuwste updatebestand te krijgen, ook al zeggen zowel de MINI-site als de BMW-site dat ik up-to-date ben? Ik heb een R60 uit 2015 die weigert verbinding te maken met Bluetooth en ik hoopte dat het een simpele software-update zou zijn. Het lijkt erop dat dit veel uitdagender is dan verwacht.
Hallo. Ik heb hetzelfde probleem met R60 2014.
MX-003.005.004
TX-003.005.008

Heb je een oplossing gevonden?

Iemand de software?

Op de BMW-website kan ik het niet downloaden

#164 ·
Ik probeer mijn 2014 S te updaten, maar als ik zowel de BMW-site als de Kisu-site met mijn VIN probeer, krijg ik alleen de melding "Helaas is het voertuig niet compatibel met de BMW Software Update."

Met behulp van een paar geleende VIN's kon ik UPD07044.bin, UPD09042.bin en UPD09051.bin downloaden. Heb ze nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat ze misschien te nieuw zijn voor mijn oude auto.

Iemand een kopie van UPD05062.bin die ze me kunnen sturen?

#165 ·
Ik probeer mijn 2014 S te updaten, maar als ik zowel de BMW-site als de Kisu-site met mijn vin probeer, krijg ik alleen de melding "Helaas is het voertuig niet compatibel met de BMW Software Update."

Met behulp van een paar geleende VIN's kon ik UPD07044.bin, UPD09042.bin en UPD09051.bin downloaden. Heb ze nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat ze misschien te nieuw zijn voor mijn oude auto.

Iemand een kopie van UPD05062.bin die ze me kunnen sturen?
Hier is 05081: https://static.bmw.com/content/dam/...ent/dam/bmw/staticContent/static_bmw_com/bluetooth/updates/bmw/bin/UPD05081.bin