Mini Cooper Forum banner
121 - 140 of 172 Posts
Dit werkte net voor mij. Met behulp van de bovenstaande BMW UK-site, de laatste 7 cijfers van het VIN ingevoerd en UPD09041.bin gedownload. .
Even ter interesse, deze site werkt nu weer voor mij... kon vin invoeren en downloaden, ga het niet proberen te installeren omdat het wat ik eerder installeerde dezelfde bestandsnaam en grootte...
Media MB-001.061.023
Tele TB-001.062.032
Add HB-001.062.032

Bestand UPD09041

Dit werkte net voor mij. Met behulp van de bovenstaande BMW UK-site, de laatste 7 cijfers van het VIN ingevoerd en UPD09041.bin gedownload.

Op mijn mac gebruikte ik Schijfhulpprogramma op een USB-stick om te wissen en te formatteren in ExFat-formaat. Ik kopieerde de UPD09041.bin naar de USB-stick.

Ik stopte hem in de Mini USB-sleuf, voet van de rem, drukte op start (startte de motor niet, alleen de ontsteking) en volgde de Mini software-update instructies.

Voor de update was de status MB en TB 001.060.001. Na de update toont de status MB-001.062.040, TB-001.063.040, HB-001.062.032.

Ter referentie, mijn F55 is een 2/18 build.
Interessant. Ik heb het net als jij gedaan en ben erin geslaagd om 7 cijfers van de Vin te herkennen (faalt op een aantal andere officiële bmw & mini sites)

De software-update is echter UPD07041 (mini 2015 Cooper) en de tekst zegt dat het een update is voor fouten bij het overbrengen van bellijsten voor ios11 die zijn verholpen. Dus niet echt een spannende upgrade.

Ik denk echter dat niet iedereen de nieuwste upgrade (UPD09041?) zal kunnen krijgen, afhankelijk van de leeftijd van de mini.

Weet iemand of dat het geval is

Mini F56 Late 16 Laat me de TB & MB niet updaten...

Ik heb de 9041.bin van BMW gedownload met mijn VIN. Wanneer ik de USB-stick erin steek ... Er staat dat de auto al up-to-date is. De auto draait momenteel

MB-001.050.002
TB-001.050.002
HB-001.062.032

Ik heb problemen met de klok in de auto die langzaam loopt (d.w.z. ik verlies tijd ...). Ik probeer te updaten om te zien of de software het zal oplossen. Heeft iemand anders dit probleem gehad?

Bedankt

Jan

De 9041.bin van BMW gedownload met mijn VIN. Wanneer ik de USB-stick erin steek ... Er staat dat de auto al up-to-date is. De auto draait momenteel

MB-001.050.002
TB-001.050.002
HB-001.062.032

Ik heb problemen met de klok in de auto die langzaam loopt (d.w.z. ik verlies tijd ...). Probeer te updaten om te zien of de software het probleem oplost. Heeft iemand anders dit probleem gehad?

Bedankt

Jan
In de 2015 Cooper D van mijn vriendin hetzelfde probleem. In mijn 2014 Cooper S gaat het in plaats daarvan iets sneller.

Hallo allemaal,
Ik heb mijn F56 JCW al 2,5 jaar en ik probeer al die tijd de software te updaten. Ik probeer het om de paar maanden en het lukt me nooit om het aan de praat te krijgen.
UPD07041.BIN zegt dat het niet geschikt is voor de auto. Ondanks dat het de software is die met mijn VIN is gedownload.
UPD09041.BIN zegt dat het een corrupt bestand is. Gedownload met een VIN die van internet is 'geleend'.
De mini connectivity site werkt niet, dus heb ik die van BMW gebruikt

We hebben net een 2016 F55 versie 1.048.003 gekocht (lijkt vrij oud). De mini-site heeft een maand lang niet gewerkt om te proberen te updaten. Ik heb de 9041.bin van de BMW software update site, zijn er problemen met mini's die de BMW software gebruiken? Bedankt

Dus ik ben erin geslaagd het systeem zonder problemen bij te werken, ik heb nu de toegevoegde "HB" optie (waar je op kunt klikken?) maar mijn media- en telefoonversies zijn precies hetzelfde?! dus ja dat is raar? heeft iemand dit gehad? bedankt

Ik begrijp nog steeds niet dat ik bij het invoeren van mijn laatste 7 cijfers van het VIN-nummer het bestand 7041.bin ontvang.

Hoe komt het dat ik 9041.bin niet kan downloaden?

Ik rijd een 2014 Mini One en kom uit Holland. Is mijn mini te oud? Te simpel? Of te Nederlands?
Ik krijg dezelfde bestandsversie en problemen als jij en mijn auto is een 2014 Cooper SD hier in het VK. Ik denk dat het bestand de fout is, want ik heb FAT32 exFAT en NTFS-formaten geprobeerd...

Mijn auto staat momenteel op TB/MB 006.001.044

De BMW-website heeft mij de 9041 bin-bestand update aangeboden, maar de documentatie zegt dat het 001.060.001 is.

Is dat een lagere versie, of een geheel andere versie?

Ik ging naar mini om te kijken of die van mij up-to-date was. Ze scanden het op de sleutel en vertelden me dat mijn versie up-to-date was (2017 is het geüpdatet en het is een 67-kentekenauto), dus ik had gedacht dat er nu een nieuwere versie uit zou zijn.

Mijn auto staat momenteel op TB/MB 006.001.044

De BMW-website heeft mij de 9041 bin-bestand update aangeboden, maar de documentatie zegt dat dit 001.060.001 is

Is dat een lagere versie, of een geheel andere versie?

Zoals velen die hier terecht zijn gekomen, heb ik mijn mini F56 Cooper D niet kunnen updaten sinds ik hem kocht. Ik heb gedaan wat verschillende mensen hebben gedaan, het bestand meerdere keren gedownload, veel verschillende USB-sticks van allerlei soorten en maten gebruikt, maar tevergeefs, maar ik denk dat ik het antwoord heb gevonden voor de mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. Specifiek dat er staat dat de update niet geschikt is voor mijn auto.
Het bestand dat ik van de BMW-site voor de mijne krijg, is UPD07041.bin, mijn auto heeft geen navigatie.
Als ik het bin-bestand in een editor open, is het eerste deel van de update leesbare XML, en in de comapibilitytable-secties is er een minimumversiecontrole, het lijkt erop dat het niet werkt als je niet minimaal versie 110.002.002 hebt (voor UPD07041.bin).
De volgende vraag is dus: hoe kom ik aan een ouder bin-bestand? Heeft iemand het oudere bestand ergens gedownload? Het geeft de releasedatum in het bestand, de huidige versie is 10/2018.
Of zou het veilig zijn om de minimumversiecontroles te wijzigen in 110.001.004, wat de mijne is?

Ik begrijp het echt niet. Gebruikte 5 verschillende USB-sticks... geformatteerd als FAT32, NTFS en exfat.... en toch zegt de auto: Deze software is niet geschikt voor dit voertuig...

Nog andere tips?
OPGELOST: In het geval dat het anderen helpt, ik had de melding "Geen USB-apparaat met software aangesloten" en kon het bestaan van de USB-drive gewoon niet herkennen. De oplossing was irritant eenvoudig!

Denk niet dat de formattering van de USB uitmaakte, je hoeft er gewoon voor te zorgen dat je de console niet in de radiomodus hebt staan, schakel hem over naar USB-audio afspelen (alsof je muziek afspeelt) en bingo, hij detecteert de USB en laat je de upgrade uitvoeren. Ik gebruikte de kleine bronknop aan de zijkant van de volumeknop om te schakelen.

dit was op een 2012 Countryman S

121 - 140 of 172 Posts