Mini Cooper Forum banner

Navigatie-instellingen vastgelopen

3.1K views 1 reply 2 participants last post by  RichsMINI  
#1 ·
Ik heb een grappig probleem met mijn navigatiesysteem in mijn 2016 JCW (met het grote scherm).

Ongeveer een week geleden was ik aan het rommelen met de instellingen en heb ik de standaard kaartweergave op 'nachtmodus' gezet. Dit werkte zoals verwacht en de auto startte met de kaart in nachtmodus.

Ik besloot dat ik het niet leuk vond, dus veranderde ik het terug. Het probleem is dat deze tweede wijziging niet blijft staan. In wezen, wat ik ook probeer, staat het navigatiesysteem vast in de nachtmodus. Ik heb geprobeerd het terug te zetten naar 'auto' en 'dag' en de auto uit te zetten (wat de huidige instellingen zou moeten opslaan), maar het doet het niet meer!

Hetzelfde is gebeurd met de gedempte gesproken aanwijzingen. Ik heb ze een keer uitgeschakeld en nu staan ze standaard uit, zelfs als ik ze weer aanzet en de auto 's nachts uitzet.

Hetzelfde met de kaartweergave. Deze staat vast in de perspectiefweergave.

Gebruik altijd dezelfde sleutel....... ideeën? Is er een manier om de instellingen op de een of andere manier terug te zetten naar de standaardinstellingen?

Enige gedachten?