Mini Cooper Forum banner
61 - 80 of 172 Posts
Ik haal volgende week donderdag een F56 op met de nieuwste LCI-updates. Met Chilli en de navigatie en Apple CarPlay-voorbereiding... Ik krijg dan de versies...

Hallo mensen,

Ik heb onlangs een 2018 Cooper S gekocht en wilde bijdragen aan deze discussie:
De menusectie voor systeemupdates vertelt me dat mijn huidige versies zijn:
MB-001.060.001
TB-001.060.001
Het informeert me ook dat ik naar www.mini.com/connectivity moet gaan voor meer info en updates. De website vraagt me naar de laatste 7 cijfers van mijn vin, maar wanneer ik deze invoer, krijg ik de melding dat mijn auto niet geregistreerd is in het momenteel geselecteerde land, maar ik heb geen optie om het land te wijzigen. Ik heb geprobeerd deze website te bekijken op meerdere computers, tablets en telefoons, zowel op het werk als thuis.
Ik kon een update vinden op de website van BMW www.bmw.com/en/footer/software-updates.html en het bestand UPD09032.bin downloaden.
Ik ga proberen mijn auto dit weekend te updaten, als de tijd het toelaat, en laat je weten hoe het uitpakt.

Proost!

Hallo allemaal,

Dus ik ben erin geslaagd om mijn systeem een paar dagen geleden te updaten en ben aan het testen om te zien wat er veranderd is.

Ik ging van versie:

Media: MB-001.060.001
Telefoon: TB-001.060.001
naar versie:
Media: MB-001.061.023
Telefoon: TB-001.062.032
Add-on: HB-001.062.032
Ik heb een flash drive gebruikt die in NTFS is geformatteerd en waar alleen de update op stond. Het proces zelf ging erg snel en na de herstart werd ik begroet met deze coole nieuwe animatie, hier is de link:
www.youtube.com/watch?v=fcAQMDedCMM <== verwijder spaties en vervang "Dot" door punt

Verder heb ik geen significante veranderingen opgemerkt. Het enige dat me opviel, is dat ik denk dat de bandenspanningssensor representatiever lijkt te zijn voor wat mijn bandenspanningsmeter aangeeft.

Over het algemeen is er niet veel verbeterd en tot nu toe heb ik niets gemerkt dat kapot gaat.

Proost!

Attachments

Ik heb mijn '2017 mini cooper D-systeem bijgewerkt van Media: MB-001.058.001 & Telefoon: TB-001.058.001 naar versie Media: MB-001.061.023 & Telefoon: TB-001.062.032 & Add-on: HB-001.062.032.
Nieuwste bestand gedownload van de BMW-website; Werkte perfect, bedankt

Blijkbaar komt mijn groenheid met de F56 en MINI Connected naar voren, want ik kan nergens vinden waar ik de bestanden kan proberen te downloaden. Ik ben naar https://ssl.mini.com/connectivity/softwareupdate/index.html gegaan en het geeft me een 404 Not Found Error, en als ik probeer naar https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html te gaan en mijn VIN in te voeren, vertelt het me dat de VIN niet kan worden toegewezen aan een BMW-voertuig en in plaats daarvan naar MINI moet verwijzen. Dus waar in hemelsnaam moeten we naartoe om zelfs maar de huidige versies te controleren en/of de bestanden te downloaden?

Ik heb een nieuwe 2018 Mini Cooper S hardtop 4-deurs en krijg dezelfde berichten als agbullet25 bij het zoeken naar een update. Huidige software is 001.060.001 van een build van 2/2018. Ook geïnteresseerd als iemand een recente bron heeft voor updates.

Heb dit draadje met interesse gelezen, onze 2017 Cooper S heeft een oude versie van de firmware (build 54), dus ik ben erin geslaagd om het nieuwste bin-bestand te downloaden (in feite meerdere keren, UPD09041.BIN), wanneer ik probeer te uploaden naar de auto, vertelt het me dat het bestand defect is, ik heb geprobeerd de USB-stick te formatteren en opnieuw te formatteren in verschillende formaten, dwz FAT, FAT32 NTFS, maar geen verschil, alle hulp bij het overwinnen hiervan zou welkom zijn, ik heb gezien dat anderen hier last van hebben gehad, maar kan de remedie niet vinden.

Ik heb deze thread met interesse gelezen, onze Cooper S uit 2017 heeft een oude versie van de firmware (build 54), dus ik ben erin geslaagd om het nieuwste bin-bestand te downloaden (eigenlijk meerdere keren, UPD09041.BIN), wanneer ik probeer te uploaden in de auto, vertelt het me dat het bestand defect is, ik heb geprobeerd de USB-stick te formatteren en opnieuw te formatteren in verschillende formaten, dwz FAT, FAT32 NTFS, maar geen verschil, alle hulp om dit te overwinnen zou welkom zijn, ik heb gezien dat anderen hier last van hebben gehad, maar kan de remedie niet vinden.
Ik ben er vrij zeker van dat de externe HDD die ik gebruik voor het updaten van de navigatie- en infotainmentsoftware is geformatteerd in ExFat. Ik had dit probleem ook, maar ontdekte toen op een BMW-forum dat het in ExFat moet staan. Ik hoop dat dit helpt

Bedankt ThunderPro, ik heb het opnieuw geprobeerd met ExFat, hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik het al eerder heb geprobeerd, maar nog steeds geen succes. Even ter controle: ik heb het bestand gedownload, gekopieerd naar een USB-stick die in alle mogelijke varianten is geformatteerd, ben gaan updaten en krijg het defecte bestand. Mis ik iets?

Bedankt ThunderPro, ik heb het opnieuw geprobeerd met ExFat, hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik het al eerder heb geprobeerd, maar nog steeds geen succes, gewoon als controle, ik heb het bestand gedownload, gekopieerd naar een USB-stick geformatteerd in alle mogelijke varianten, ben naar update gegaan en heb het defecte bestand gekregen, mis ik iets?
Pak de inhoud ervan uit. Als ik het me goed herinner, kan het het anders niet lezen. Met defect bestand hoop ik dat je niet verwijst naar een foutmelding die verschijnt. Als dat het geval is, ben ik verloren

Ik waardeer de antwoorden. Het bestand dat ik download is een .bin-bestand, het lijkt geen gezipt bestand te zijn (tenzij u me corrigeert), daarom heb ik het rechtstreeks naar de USB-stick gekopieerd en in de USB-poort gestoken. Wanneer ik naar instellingen en software-update ga, krijg ik de melding 'bestand defect'. Ik heb het meerdere keren gedownload, de bestandsgrootte is in elk geval identiek en ik weet het niet meer.

Ik had hetzelfde probleem, oktober 2017 (67) countryman Cooper d, Software start MV
Ik kan geen enkele plek vinden die me vertelt of er überhaupt een update is, ik draai alleen maar rondjes, zelfs de dealer weet het niet

Waardeer de reacties, het bestand dat ik download is een .bin-bestand, het lijkt geen gezipt bestand te zijn (tenzij je me corrigeert), daarom heb ik het rechtstreeks naar de USB-stick gekopieerd en in de USB-poort gestoken, wanneer ik naar instellingen en software-update ga, krijg ik de melding bestand defect, ik heb het meerdere keren gedownload, de bestandsgrootte is in elk geval identiek en dus ben ik ten einde raad?
Vergeef me. Ik raakte in de war en dacht dat je het over navigatie-updates had (die moet je uitpakken). Ik heb mijn systeemfirmware nu twee keer zonder problemen bijgewerkt, dus ik weet niet wat er met de jouwe aan de hand is. Mijn enige suggestie is dat je een andere bron voor je update probeert. Er is duidelijk iets mis met het bestand dat het systeem niet leuk vindt.

Ik zie dat de software-updatepagina die aan het begin van deze thread wordt genoemd, is verhuisd naar; https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html, maar onze Vin van oktober 2018 wordt niet herkend, krijg alleen de foutmelding; Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.
Ik heb net mijn VIN ingevoerd en er staat dat ik hem van Mini moet halen, maar ik kan hem niet van Mini halen en er staat dat ik hem van BMW moet halen, het zit in een lus.

61 - 80 of 172 Posts