Mini Cooper Forum banner

De terugroepactie voor de krukassensor heeft ook mij te pakken

8.6K views 9 replies 7 participants last post by  MINIkiter  
#1 ·
Ik heb net mijn Mini-dealer gebeld om te vragen wanneer mijn auto klaar zou zijn met het installeren van alle sierlijsten en ben door mijn Service Pro geïnformeerd dat mijn auto een open terugroepactie heeft gekregen voor de krukassensor. :eek::eek:

Dus ze doen vandaag de inspectie om te zien wat de uitkomst zal zijn. Blij dat mijn serviceafdeling er bovenop zit en ervoor zorgt dat mijn Mini in goede staat verkeert, maar eerlijk gezegd is het een beetje teleurstellend dat ze de motor al moeten openen met 22.000 km op de teller.:( Ik heb nog niet alle details of er slijtage is aan de nokkenas etc. etc.... Ik zal je op de hoogte houden als ik meer info heb.

Ik ben hier niet in paniek, wat echt stinkt is dat ik nu wat langer vastzit in de Nissan Versa.:crying::crying:

#4 ·
Sensor of lager????? dat is de vraag.....

Ik heb mijn lagerterugroepactie een paar maanden geleden laten uitvoeren, toen hij voor de remmen binnen was, kwam er pas achter toen ik die ochtend kwam opdagen, dus ik was een beetje bezorgd, maar ze hebben het allemaal binnen de oorspronkelijke tijd gedaan en alles lijkt in orde te zijn. Dat was rond de 40.000 mijl.

En wat de Nissan betreft, je zult de Mini gewoon meer waarderen als je hem terug hebt, het is een win-win.

#5 ·
Niet 100% zeker of mijn vertegenwoordiger sensor of lager zei, maar er is een open terugroepactie voor mijn auto en ze moeten de onderdelen bestellen. Ik bel later vandaag om meer info te krijgen. Ik was niet echt wakker toen hij me belde. Niets spannender dan dat je dealer je belt voor de 1e kop Espresso.:(

#7 ·
Een register van merk / model / bouwdatum voor getroffen auto's / eigenaren zou nuttig zijn

Kunnen getroffen gebruikers hun gegevens plaatsen?
De lijst met getroffen auto's is... Ik denk dat de beste manier om het te zeggen, vloeibaar is. Begonnen als begin '14 tot medio '15 B46/B48 en is van daaruit geëvolueerd. Ik ben gestopt met proberen bij te houden nadat ze mijn motor hadden vervangen. (B46 7/14 bouwdatum)

#8 ·
2015 Mini 3 cilinder met handgeschakelde versnellingsbak. De nokkenaslagers zijn vervangen in het kader van een open terugroepactie nadat mijn chassisnummer was gecontroleerd. Alles is nu in orde met mijn Mini. Het eerste wat me opviel nadat ze de lagers hadden geïnstalleerd, was hoe stil de motor nu is.

#10 · (Edited)
Weet iemand of dit een probleem is met een (2015) gebouwde 7/14 met automatische transmissie of alleen met handgeschakelde versnellingsbak voorlopig?
Ik weet alleen wat ik hier heb gelezen, hotrunner; en ik geloof dat de automaat niet getroffen is (heb er nog nooit meldingen van gezien.) Misschien kunt u uw dealer bellen en vragen of ze uw VIN kunnen controleren?